مهمترین رویدادهای سومین روز از نمایشگاه فاینکس ۱۵

در این گزارش به مهمترین اتفاقات و رویدادهای مهم در پانزدهمین روز از نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) می پردازیم.

محمدعلی شیرازی، مدیرعامل فرابورس گفت: از جمله برنامه‌های فرابورس در سال جاری، راه‌اندازی بازار توافقی برای شرکت‌های سهامی عام ثبت‌شده نزد سازمان است که شرایط پذیرش در بازارهای اصلی را ندارند.

متن کامل گزارش


میلاد فروغی، مدیرعامل گروه مالی غدیر گفت: در آینده نزدیک بحث افزایش سرمایه را تامین سرمایه دماوند داریم و برنامه کامل کردن ابزارهای دارایی را بر عهده خواهیم داشت.

متن کامل گزارش


خبر خوش رییس سازمان بورس در مورد نمادهای متوقف


علی بیگ‌زاده، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن گفت: تفاهم نامه امضا شده بین تمدن و بیمه سرمد در جهت بررسی امکان عرضه محصولات بیمه‌ای در شعب سوپر مارکت‌های مالی تامین سرمایه تمدن و عهده دار شدن قسمتی از مدیریت دارایی شرکت بیمه البرز توسط تامین سرمایه تمدن انجام می‌شود.

متن کامل گزارش


رضا درخشان‌فر، مدیرعامل شرکت مشاور سرمایه‌گذاری ترنج گفت: ۶ شرکت جدید در حوزه‌های فولاد، تکنولوژی ومعدن را برای معرفی و عرضه در بازارهای مختلف بورس در دست اقدام داریم. ترنج همچنین ۷ هزار میلیارد تومان اوراق بدهی را برای تامین مالی شرکت‌ها آماده عرضه در بازار سرمایه کرده است.

متن کامل گزارش


رحمان بابازاده، مدیرعامل هلدینگ فارابی گفت: با توجه به تعامل گسترده مجموعه دیجی کالا با افراد مختلف و نظر به علاقمندی ها این ترکیب و تعامل میتواند تمام نیازها را پوشش دهد. به این دلیل این رکن شروع شد و از کمک شرکت های دیجی کالا و دیجی پی بهره مند شدیم.

متن کامل گزارش


جزئیات پنج عرضه اولیه جدید از زبان مدیرعامل بورس

کد خبر 473452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =